DIGIMARKKINOINTI

INBOUND-MARKKINOINTI

OUTBOUND-MARKKINOINTI

SOSIAALINEN MEDIA

MARKKINOINTISUUNNITELMAT

Me Volontélla emme tee markkinointia ilman selkeää strategiaa. Strategia ja suunnitelmallisuus ovat tärkeässä roolissa tuloksellisessa markkinoinnissa. Räätälöimme yrityksellesi juuri Sinun tavoitteisiisi sopivat markkinointisuunnitelmat maksimoidaksemme yrityksesi kasvun.

HAKUKONEOPTIMOINTI SEO

Nettisivut ovat nykypäivän näyteikkuna yrityksille. Onkin tärkeää, että potentiaaliset asiakkaat löytävät muiden palveluntarjoajien joukosta juuri Sinun sivuillesi. Tässä me voimme auttaa Sinua. Hakukoneoptimointi (SEO) mahdollistaa näkyvyyden parantumisen ja asiakasmäärän lisääntymisen sivuilla, orgaanisesti. Hakukoneoptimoidut sivut sijoittuvat korkeammalle Googlen hakutuloksissa ja saavat aikaan enemmän liidejä, vähentäen tarvetta kylmäpuheluille.

SEM / HAKUSANAMAINONTA

Orgaanisen näkyvyyden lisäksi suunnitelmallinen hakusanamainonta on tehokas keino saada lisää liikennettä nettisivuillesi. Toteutamme yrityksille monipuoliset Google Ads-mainokset hakusanakampanjoista Display- ja Shopping-mainoksiin.

DIGIMARKKINOINTI

Tuloksellista markkinointia ammattitaidolla

Rakennamme yrityksellesi räätälöidyn markkinointisuunnitelman ja toteutamme sekä inbound- että outbound-markkinointia. Suunnitelmallisella digimarkkinoinnilla saadaan tavoitettua oikeat kohderyhmät ja kasvatettua yrityksesi näkyvyyttä.

Digimarkkinointi koostuu digiympäristössä toteutettavista toimenpiteistä, jotka jakautuvat karkeasti inbound- ja outbound-markkinointiin. Yleisimpiä digimarkkinoinnin muotoja ovat verkkomainonta, hakusanamainonta, hakukoneoptimointi SEO, sisältömarkkinointi, markkinoinnin automaatiot sekä analytiikka. Suunnitelmallinen digimarkkinointi parantaa yrityksen näkyvyyttä verkossa ja mainontaa on helppo kohdentaa oikeille henkilöille. Digimarkkinoinnin tulokset ovat helposti mitattavissa.

Digimarkkinointi
Inbound markkinointi

INBOUND-MARKKINOINTI

Vuorovaikutuksellista näkyvyyttä ja hyödyllistä sisältöä

Inbound-markkinointi on asiakaskeskeistä markkinointia, jonka tavoitteena on keskittyä asiakkaan tarpeisiin jo ennen potentiaalista ostotapahtumaa. Inbound-markkinoinnilla saadaan asiakkaita houkuteltua luoksesi. Kyseessä on jatkuva prosessi, jota työstetään yritysten sisällä.

Inbound-markkinointi pitää sisällään muun muassa yrityksen nettisivut, jotka kannattaa rakentaa mahdollisimman asiakaslähtöisesti. Nettisivut toimivat nykypäivänä yrityksen käyntikorttina ja siksi nettisivujen päivittäminen säännöllisesti onkin suositeltavaa. Muita inbound-markkinoinnin toimenpiteitä on muun muassa hakukoneoptimointi SEO ja lisäarvoa tuottava sisältö. Pitkäjänteisen inbound-markkinoinnin tuloksena saadaan näkyvyyttä kasvatettua niin, että asiakasmäärät kotisivuilla kasvavat jopa ilman maksettua mainontaa. Toimiva inbound-markkinointi saakin asiakkaat olemaan itse yhteydessä yritykseen, jolloin kylmäsoitot vähenevät! Kommunikaatio inbound-markkinoinnissa on interaktiivista.

 

  • Nettisivut
  • Hakukoneoptimointi
  • Blogi
  • Webinaarit
  • Uutiskirjeet
  • Podcastit

OUTBOUND-MARKKINOINTI

Näyttävät mainoskampanjat

Oubound-markkinointi on perinteinen markkinointimalli, jossa pyritään tavoittamaan asiakkaita esimerkiksi mediamainonnan keinoin. Keskeistä outbound-markkinoinnille on se, että markkinoija on yhteydessä asiakkaaseen eikä päinvastoin, kuten inbound-markkinointimallissa. Outbound-markkinointi on mainosvetoisempaa ja sen keskiössä ei ole lisäarvon tuottaminen. Kommunikaatio outbound-markkinoinnissa on yksisuuntaista.

Outbound-markkinointi koostuu perinteisesti yksittäisistä kampanjoista. Outbound-kampanjoiden ja markkinoinnin mittaaminen on keskimäärin vaikeampaa kuin inbound-markkinoinnin.

  • TV
  • Radio
  • Printtimedia
  • Suoramarkkinointi
Sisällöntuotanto
Sosiaalisen median ylläpito

SOSIAALINEN MEDIA

Sosiaalinen media on yhä kasvavassa roolissa osana digimarkkinointia. Digimarkkinointia voi tehdä sosiaalisen median kautta orgaanisilla sisällöillä (sisältömarkkinointi) sekä sponsoroiduilla sosiaalisen median mainoksilla.

Lue sosiaalisen median palveluistamme lisää täältä.

Ota rohkeasti yhteyttä, niin rakennetaan yrityksellesi räätälöity markkinointisuunnitelma ja aloitetaan tehokas digimarkkinointi, jonka avulla saadaan kasvatettua yrityksesi näkyvyyttä sekä myyntiä!

REFERENSSEJÄ DIGIMARKKINOINTITÖISTÄ

Kattava noin koko vuoden kattava markkinointisuunnitelma, jossa huomioitiin asiakkaalle tärkeät sesongit ja tapahtumat. Suunnitelma toteutettiin asiakkaan budjettiarvion pohjalta ja asiakas pystyy helposti soveltamaan suunnitelmaa jatkossakin. Extrana suunnitelmassa Google Ads -ohjeistus, joka sisälsi tarkempia ja konkreettisempia yksilöityjä ohjeita hakukonemainonnan toteuttamiseen.